Lista

2010-10-05 @ 01:28:32
Nämn något som gjorde dig glad igår: Ingenting, vad jag minns.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefon och försökte lista ut hur handsfree'n fungerar till min nya telefon.
Det sista du sa högt: "Jahaa.. Hm.".
Det senaste någon sa till dig: "Men skulle du köpa en egen sedan, eller hur var det?"
Vad har du druckit idag: Tre glas mjölk och ett glas svartvinbärslättdryck.
Vad var det senaste du åt: Kanelbulle...ar.
Vad var det senaste du köpte: Presenter till mamma.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: Absolut inte.
Drömmer du mardrömmar: Ja.
Favoritklädsel: Mjukisar, för det är det enda som är bekvämt just nu.
Vad gör dig glad just nu: Tanken på att kanske få hålla om min flickvän nästa vecka, för första gången!
Humör just nu: Less, trött, okoncentrerad.
Planer fram till nyårsskiftet: Flytta igen, träffa flickvän, börja gå till psykolog igen, hålla fast vid Hållplatsen, ev. börja på Stubinen, bli opererad.
Morgon eller nattmänniska: Vintermornar och sommarnätter.
Vad är viktigast för dig: Att finnas där för de i min närhet.
Längtar du mest efter just nu: Någonting meningfullt, någonting att hålla fast vid, någonting att leva för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0