Svar på kommentar

2010-11-24 @ 04:19:40
"Therese" om Öl är... gott..? Eller..?:

Skickar en styrkekram,
Känner igen det där med ÖL-drickandet, min far kan dricka ofattbara mängder av öl, men det är bara folköl... men säckvis... sedan förstår han inte varför han går upp i vikt, men eftersom han är vikt-fåfäng, så skippar han hellre middagen...


Jag svarar:
Min mamma är väldigt duktig på att skippa middagar. Hon gör i ordning en tallrik på kvällen efter "vi barn" har ätit, slänger in den i micron kring 21-22 tiden, äter (under många om och men) några tuggor och slänger resten. Som att äta är det jobbigaste som finns, men det är klart att det kan kännas så när magen konstant fylls på med vätska från det att dom kommer hem från jobbet, till dess att dom går och lägger sig.
Hon håller på att tyna bort, min mamma. Hon är jättesmal i ben och armar. Det är bara magen som stannar kvar. Blir rädd när jag tänker på i vilket skick hon (och pappa också, för den delen) kommer vara i om 10 år, om dom ens lever då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0