Kärlek och blodsmak

2010-09-20 @ 06:28:04

Efter ett lång, välbehövlig pratstund med älskade går jag och lägger mig (lagom till soluppgången) med ett stort leende på mina läppar. Den där tjejen kan få mig att känna mig som en fnittrig, förälskad liten flicka och sätter fortfarande mitt hjärta i brand efter ett och ett halvt år. Jag behöver fortfarande tid för mig själv, men hon ska ge mig utrymme. Vi båda var inne i någon slags förnekelsefas där ingenting stämde, men när murarna rasade samman fann vi varandra igen och nu är vi starkare än innan. Kärlek smakar gott på mina läppar. Och nu till något helt annat: är det ett dåligt tecken att börja känna blodsmak när man hostar..? Sjukling fortfarande. Ack ack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0