Godkänd för ADD-utredning

2011-02-24 @ 14:48:12
Som rubriken lyder så tyckte dom på psykiatrin att det fanns god grund för en ADD-utredning på mig. Nu väntar jag på kallelse till detta med.

På måndag har vi återträffen med Hållplatsen också. Ska bli så kul att träffa alla igen, trots att jag får dricka mineralvatten medan de andra äter pizza. Ärligt talat så stör det inte mig så mycket.

Ser fram emot att träffa Anna imorgon också. Jag känner mig nästan beroende av att träffa henne, för hon leder in mina tankar på rätt spår och hon utmanar mig. I början kände jag mig mer nervös av att fara dit och träffa henne, men nu blir jag nervös bara av tanken på att det snart är helg och det dröjer hela två-fyra DAGAR tills jag får träffa henne igen! Tokigt hur min hjärna fungerar ibland.

Psykiatrin var det ja... Inga nya tankar om detta, egentligen.

Jag kanske kommer ansöka om boendestöd också. Vet inte än. Känns knepigt. Men värt ett försök? Vi får se.

Nu ska jag städa. Och diska. Och gå på promenad. Ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0