Tjejen blev nekad visum

2010-10-15 @ 16:18:41
Som rubriken lyder så blev flickvännen nekad visum till Sverige. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. VI vet inte vad VI ska ta oss till.

Vi har väntat i ett och ett halvt år på den här chansen och när vi äntligen kan ta steget så nekar ambassaden hennes inträde till Sverige och vi får inte ens veta varför.

Vad ska vi nu göra? Vad finns det kvar? Bortsett från möjligheten att jag åker till Kosovo på lånade pengar, någon gång i framtiden..?

När ska man släppa taget och gå vidare i sitt liv, och när ska man hålla fast och kämpa?

Jag är helt tom.

Kommentarer
Postat av: matilda

Det är klart att ni måste få veta varför för det första. Sedan om hon tex ska plugga på universitet eller något kanske hon får komma? Ni kan ju inte ge upp nu!

2010-10-15 @ 18:10:08     URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0