Drömmar av Propavan

2010-09-15 @ 17:17:54

Den senaste tiden har jag drömt väldigt mycket verklighetsdrömmar. Det har varit återkommande sen jag började med Propavanet. Ibland kan jag inte skilja på drömmar och verklighet när jag vaknat. I natt drömde jag att jag hade varit på systemet och handlat mitt rosévin till helgen och när jag vaknade var jag helt övertygad om att det hade hänt. Det var inte förrän nu som jag kom på att jag måste ha drömt. Och förra veckan skulle jag träffa CJ och då drömde jag att han smsat mig och sagt att han varit uppe sent och skulle nog inte vakna förrän vid 14-tiden. Detta resulterade i att jag också sov till klockan två och tänkte att allt var lugnt. Jag fick lov att smsa honom senare för att höra om han verkligen hade sagt det. Det är ganska läskigt. Sen kommer jag aldrig ihåg att jag stänger av väckarklockan längre. Känns knepigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0