Ring då!

2010-09-22 @ 00:57:42

Det var hållplatsen idag, men jag åkte inte dit. Är fortfarande småsjuk och jag har nackspärr (blir av någon anledning väldigt asocial när jag inte kan vrida huvudet). Kan slänga in det vanliga ändå: Veckans bästa: Jag och tjejen har pratat ut och har bestämt oss för att försöka igen. Var ute med Noomie på Corona i lördags. Veckans värsta: Svårt att somna i tid, otroligt uttråkad. Sitter och tänker på operationen. Ringde till kirurgmottagningen idag, men missade deras telefontider. Får försöka igen imorgon om jag ids. Måste också ringa läkaren angående sömnpillerna. Och ringa ungdomshälsan om att få träffa en psykolog. Och ringa socialen om balkongdörren som inte går att stänga. Det börjar bli ganska kallt på kvällarna nu. Känner mig fruktansvärt rastlös här på haga just nu. Vill bara hem till Röbäck så jag åtminstone har en dator att fördriva tiden med. Börjar bli långtråkigt att bara sova och sitta framför tv:n hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför kommer du inte förbi mig på ersboda??

2010-09-22 @ 01:37:42
Postat av: Sandra

Mathie: JAG VET! Men jag är så jävla pissig på att vara social just nu. Hör av dig nån dag!

2010-09-25 @ 02:35:18     URL: http://riverminamurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0