Gnagande minnen

2010-09-18 @ 04:44:12

Jag är trött men jag kan inte sova. Tankarna gnager för mycket för att jag ska kunna slappna av. Nattens ångest tillägnas pappa. Jag borde skriva ett brev om honom. Jag har mycket att säga, men ändå så lite. Känner mig illa till mods när jag tänker tillbaka på allt vi har gått igenom sen jag var liten. Jag kan inte ligga still och jag håller kroppen spänd i ett desperat försök att stänga tankarna ute, men dom tränger in ändå. Velar om jag ska kliva upp, starta datorn och skriva av mig eller om jag ska ligga kvar i sängen och hoppas på att jag tröttar ut mig själv om en stund. Jag kör på sömn... Busy day tomorrow (today?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0