Less

2010-09-23 @ 03:51:20

Jag ligger i sängen och kan inte sova. Gick och la mig för 2.5 timmar sen och jag är fortfarande vaken. Jag klev upp och drack ett glas mjölk och åt en macka, som läkaren sa, men icket. Jag kan inte sluta röra på mig och det är sjukt frustrerande. Det är nästan som att min kropp undermedvetet försöker vagga mig till sömns emot min vilja, medan huvudet bara vill ha lugn och ro. Mina knän värker för att jag rört mig för mycket och mitt huvud är på gränsen till explosion. Jag hatar såna här nätter och dom återkommer på tok för ofta för att det ska anses vara normalt. Jag kan fan aldrig somna i tid då jag vet att jag har något som jag ska göra dagen efter. Kan det bero på stress? Klart det kan. Varför frågar jag ens? Det kan dock ha många förklaringar... Ångest är en av dom. Nu skriver jag i stort sett bara det jag tänker, i hopp om att trötta ut min hjärna på något sätt. Och... där tog orden slut. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0