Tar emot fastän det tar emot.

2010-09-10 @ 14:27:22

Jag pratade nyss med min handläggare på soc. Hon ska skriva en ansökan om en övergångslägenhet åt mig, eftersom fler behöver min jourlägenhet och jag inte verkar kunna hitta en lägenhet själv. Sen ska hon ringa till Hållplatsen och fråga om dom kan hämta mig, så jag lättare kan ta mig dit. Har lite svårt att lämna lägenheten numera och hon tyckte att jag skulle fortsätta gå dit istället för att isolera mig ännu mer, vilket är logiskt. Också skulle hon fixa en kontaktperson till mig, även fast det känns sjukt obekvämt. Men det är också för att jag inte ska behöva vara ensam hela tiden.. Så jag iaf har en person som är återkommande varje vecka. Hoppas att jag inte får någon som är i min ålder.. Gärna en kvinna 30+ typ. Min handledare ska ringa mig på måndag och jag ska gå förbi och skriva under papper för lägenheten. Sen får vi se om Hållplatsen hör av sig ang. hämtningen. Känner mig jättestressad och kan inte sitta still. Börjar känna den där tryckande känslan över bröstet, som också kallas för 'ångest'. Djupa andetag, Sandra... Djupa andetag..!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det finns möjlighet för dig att välja din kontaktpersons ålder och kön, vad jag vet. Den tryckande känslan över bröstet är obehaglig, djupa andetag är bra.. Styrkekramar!

2010-09-11 @ 09:23:27     URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Mikaela!

Jo, jag har sagt att jag gärna vill ha någon äldre än mig själv och gärna kvinna. Men sånt där är så svårt för mig. Har svårt för att släppa in nytt folk till mitt liv. Ska träffa min soc-handläggare nästa vecka och kanske prata lite kring detta.

Tack så mycket för din kommentar! Det värmer. Kram!

2010-09-25 @ 02:39:21     URL: http://riverminamurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0