Lista (del 2/3)

2010-09-20 @ 19:41:18
21. Favoritlåt just nu?
ATB - Don't stop!.

22. Roligaste ämne i skolan?
Engelska.

23.Tråkigaste ämne i skolan?
Samhällskunskap eller matte.

23. Stjärntecken?
Oxe.

24. En bok jag gillar?
Vingklippt ängel, av Berny Pålsson.

25. En film jag älskar?

Howl's moving castle är ganska fin.

26. Favorit tv-program?

2 ½ men, Family guy, Jim's world, NCIS, CSI, How I met your mother, Scrubs, Seinfeld, 16 and pregnant, The Osbournes, Mythbusters, Cash cab, Storm chasers, Will & Grace, Frasier, Top model, Deadliest catch. Det är typ dessa jag kollar på någorlunda regelbundet iaf.

27. Favoritdoft?

Nybakat bröd, sommarblommor, Secret Obsession av Calvin Klein, blöt hund (jag vet, konstigt kanske), bensin... Finns mycket.

28. Detta äter jag gärna?

Klyftpotatis med morötter i ugn, grillad entrecôte, studs, avokado och ett stort glas cola med is i.

29. Dricker helst?
Varierar. Älskar mjölk. Cola är gott. Vatten är bra. Lättdryck är nice.

30. Favoritgodis?

Marsbar.

31. Hit vill jag gärna åka på semester?

Var som helst.

32. Färg på mina ögon?
Blå/grå/grön-ish.

33. Min längd?
170 cm.

34. Jag tror på:
Jag vet inte. Vetenskapligt bevisade fakta med en gnutta spirituell inverkan.

35. Jag spelar?
Lite piano, lite gitarr, lite bas... Annars typ GTA, Mirrors edge.

36. Person jag beundrar?

Josefina. Noomie. Tomas. Carola.

37. Så här bor jag?
Jourlägenhet på Haga. Tills vidare..

38. Antal döda krukväxter i hemmet?

Alla är av plast, tyvärr.

39. Det här tänder mig?
Tjejen.

40. Det här gör mig avtänd?
Rutiner och same thing every day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0