Lista (del 3/3)

2010-09-23 @ 20:05:36
41. Favoritfärg?
Färger är ju så fruktansvärt vackra på olika sätt. Har ingen favorit, men svart är väl återkommande.

42. Favoritcitat?
"Delight is essential to growth and self-improvement.
He who does not see that joy as an important force in the world misses the essence of life." - Helen Keller, 1880-1968

43. En hemlighet jag vet?
Har nog inte så många hemligheter längre.

44. Bästa present jag fått?
Det står mellan tandemhoppningen (som jag egentligen inte fått än), armbandet jag fick av min flickvän och scrapbooken jag fick av Josefina.

45. Senast köpta skiva?
System of a down - Steal this album!.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?
Inget. Kort och koncist.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Troligtvis min vikt och allt som tillkommer det. Och ja... Allt annat.

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag har väldigt svårt att acceptera när någon säger till mig vad jag ska göra, framförallt när det handlar om mig själv. Hela jag stänger av och jag blir väldigt anti.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Jag skulle VILJA vara en fågel, men skulle troligtvis bli typ en flodhäst eller padda (it's just my luck).

50. Vad lyssnar du på just nu?

Ray LaMontagne - A falling through.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Varit och kollat på lägenheten på Sofiehem, köpt lite snacks, gosat med katterna, pratat med Josefina, ringt till sjukhuset. Ska se film med bror, skriva lite och sen sova.

52. Var är dina föräldrar födda?

Jag vet inte. Kring Umeå/Nordmaling-trakterna låter rimligt.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
SPORE, updates och PS-CS3.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Pizza hut i Stockholm och Matkompaniet i Örnsköldsvik.

55.När badade du i en pool senast?
Måste ha varit två år sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ett par stycken i låg/mellanstadiet. Såna där som ingen minns.

57. Hur många barn vill du ha?
1-2, om ens någon.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dödsmetal är ingen höjdare. Annars typ amerikansk ung-pop.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Röstade på Socialdemokraterna.

*raderar några frågor som har ingenting att göra med någonting*


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Absolut. Mer än gärna.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Stockholm. Yay?

*raderar igen*


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Family guy.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Totalt obrydd, så nej.

*raderar*

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Remember me, No country for old men, Mary and Max.

71. Favoritpizza?
Kebabcalzone.

72. Chips eller popcorn?
Är inte så mycket för chips och popcorn.

*radeeeraaaar*

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Tomas och Malin. Jag åt kebabtallrik, dom åt pizza.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej.

82. Är du bra på matlagning?

Jag gör mitt bästa när jag orkar. Gillar att stå i köket.

*raderar lite till...*

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Mångamiljardär. Skulle kunna hjälpa så många då.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nja.. Gemensamt stark attraktion kan jag gå med på. Men kärlek är någonting som växer fram.

*raderar*

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, om det funkar så varför inte?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Mamma, Carina eller Josefina... Åren har flytit ihop lite, så jag minns inte riktigt.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Smsar tjejen och säger godnatt.

98. Vad är du tacksam för idag?

Jag är tacksam över att jag har fått flytta. Tacksam för all hjälp och allt stöd folk har visat mig de senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Hubert

Åh, jag tog äntligen och såg Mary And Max. Så annorlunda, men ändå så otroligt fin film. Jag gillade den.

2010-09-23 @ 23:48:11     URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Hubert! Ja, den var inte alls som jag trodde att den skulle vara. Väldigt fin och intressant! Precis som dig!

2010-09-25 @ 02:33:23     URL: http://riverminamurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0