Svar på kommentar

2010-12-10 @ 04:45:36
"S" om Besök hos läkaren igen:

Hittade din blogg av en händelse. Tvekade länge inför att kommentera, då det på något sätt känns som att jag snokar. Dock vet jag vem du är, även om du knapast kan komma ihåg mig. Vi bodde på samma gård som barn, men du var bara en pytteliten tjej då, jag är minst 6-8 år äldre (har dålig koll, minns inte riktigt åldersskillnaden, men det var/är rätt stor). Hur som helst, blir väldigt berörd av det du skriver. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, kontentan är väl dock att jag hoppas innerligt att du ska hitta... trygghet och glädje (lät klyschigt det där..) Du är så vältalig och verkar så klok. Skickar en kram och hoppas att den där tjejen jag minns, sprudlande av glädje, fortfarande finns där och mår bra.


Jag svarar:

Wow... Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är rörd. Verkligen. Jag har försökt minnas, men det är så otroligt svårt då jag bara har åldern att gå efter. Vi har haft så många grannar de senaste 20 åren... Ingen verkar vilja stanna längre än 3 år, haha. Men jag är väldigt nyfiken på vem du är (bodde vi i samma radhus?). Jag är ganska tom på ord just nu. Jag kan inget annat göra än att säga än tack. Det du skriver värmer så fruktansvärt mycket och du är en underbar människa som delar med dig. Det betyder väldigt mycket för mig. Det ska du veta.
Tusen tack! ♥

Kommentarer
Postat av: S

Vi bodde på K-vägen tillsammans. Jag var som sagt mycket äldre, men umgicks en del med dina bröder och med L och lilla N. Jag och L har fortfarande kontakt (även om också hon är några år yngre än mig).



Jag känner ju till din familj ganska väl, vilket har gjort den här läsningen särskilt sorgsam. Men, det är väl så, vad som händer hos andra bakom stängda dörrar har man ingen koll på.



Brukar se dig på stan i bland och har blivit glad varje gång. Du är dig lik! Söt och med en väldigt sympatisk utstrålning.



Jag önskade att jag kunde skicka någon sorts styrka som fick dig att se bortom den omdelbara familjen.. att du skulle se att det finns så mycket annat.. När man är mitt uppe i det är det såklart inte lätt, men sen.. sen kommer allt att bli så mycket bättre. Jag bara vet det. Du verkar som sagt så klok och du sätter ord på dina tankar, vilket är jättebra. Fortsätt med det! Vem vet, kanske är det ditt intelligenta sätt att uttrycka dig som tar dig till en helt annan plats i livet.



Du är klok, fin och unik, glöm inte det!

2010-12-19 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0