Dåliga uppdateringar

2011-02-18 @ 21:22:11
Anledningen till att jag inte uppdaterar just nu är för att jag koncentrerar mig på att vara så positiv som möjligt, så att jag klarar av att knuffa undan ångesten under flytperioden innan operationen. Har bara två veckor kvar tills operationen äger rum and: so far, so good.

Är inne på min andra dag med flyt och har inga problem what so ever, egentligen, bortsett från att jag måste ha bestämda samtal med min kurrande mage emellanåt.

På måndag ska jag på psykiatrin med Anna från Stubinen och förhoppningsvis är dom villiga att hjälpa mig där, med bl.a kognitiv beteendeterapi och mediciner. Jag ska på bedömningssamtal, så vi får se hur det där går.. Jag lär ju skriva om det går dåligt.

Sen har jag, under nästa vecka, ytterligare tre träffar med Anna. Det känns underbart. Hon får mig att må bra och jag lär nog behöva prata med henne, eftersom flytperiodens monster brukar göra sig sedd på 4-6:e dagen.

Jag hoppas att jag inte bryter ihop. Men jag känner mig starkare nu. Det känns bra. Jag är beredd, åtminstone än så länge.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0