Börjar tvivla på John Blunds existens

2011-01-18 @ 03:07:16
Jag kan inte sova. Big news, eigh? Sömnen har varit mitt största problem de senaste två veckorna. Jag har vänt och vänt och vänt på dygnet om och om igen för att kunna vakna på morgonen och somna på kvällen, men det vill sig fan inte hur jag än gör.

Insomningstabletterna gör ingen verkan och om jag inte kan somna så gör ju inte heller de andra tabletterna (för djupsömn och ångest) någon som helst nytta. Det är så frustrerande.

Men jag ger det ett till försök. Nu har tagit en ipren, två atarax, en mianserin mylan och en imovane, så nu jävlar förväntar jag mig resultat. Men först hoppas jag på att huvudvärken ska försvinna. Under tiden sätter jag mig i soffan och tittar på Ice Road Truckers.

Har förresten nästa möte med Stubinen imorgon (idag?). Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0