Kronofogden, det går utför...

2011-05-13 @ 21:33:11
Den senaste tiden har varit rätt tung för mig. Det har framförallt gått utför rejält den senaste veckan. Äter knappt nånting längre, börjar få igen mina onda jävla tankar, ångesten gör sig påmind konstant och ingenting känns bra längre.

Jag ringde pappa igår och frågade ifall han kunde skjutsa mig till affären så jag kan få handla lite mat efter han slutat jobbet. Han svor åt mig och sa att jag "för i helvete" borde klara av att gå 4 km om jag vill handla. Och att det var i princip otänkbart för honom att vänta på mig en halvtimma medan jag var i affären. Skämde så satans mycket och sa att jag kunde ordna det på nåt annat vis. Grät mycket och länge efter det samtalet. Jag vill be om hjälp... men vill samtidigt inte be någon jag känner längre. Jag känner mig som en böld i arslet.


En av mina räkningar har hamnat hos kronofogden också. Känns ju... skitbra. Så nu är min telefon avstängd. Kan bara kommunicera via datorn. Det känns väldigt begränsande.. Usch. Vad händer nu?

Har god lust att spränga skallen av mig och få det bortgjort.. Är less på att trippa på tå hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0