Hållplatsen - 7 - Sista besöket + uppföljning m. ledarna

2011-01-15 @ 06:12:23
Vi hade sista hållplatsen mötet innan jul. Jag minns inte allt som sades och så i detalj eftersom det var några veckor sedan.

Vi fyllde i samma utvärderingspapper som vi fyllde i på första mötet och fick välja ett gosedjur att ta med hem (varje gång vi går igenom hur veckan varit så får vi välja ett gosedjur som skickas runt, allt eftersom vi berättar för varandra). Jag valde en ljusgrå, mysig teddybjörn som jag fastnade för direkt.

Därefter gick vi ut på middag på kinarestaurang och fick ett kort och ett halsband var av ledarna.

Kortet: "Jag är en fri människa. Jag kan välja att börja om när som helst jag vill. Detta är en ny dag, en ny möjlighet, en ny början. Tack och lycka till."

Vi kramades och tackade.

-------------

Ett par veckor senare träffades jag med ledarna för en återträff. Dom pratade om deras uppfattning dom fått av mig och berömde mig med goda ord. Dom undrade vad jag hade tyckt om hållplatsen medan jag varit där och jag kunde inte säga annat än att jag trivdes och att det varit väldigt givande.

-------------

Jag avslutar detta inlägg med bönen som läses i slutet på varje möte.


"Ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan och
förstånd att inse skillnaden"


Tack Hållplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0