Säger: hej, jag lever

2011-07-15 @ 02:15:21
Det där med kronofogden löste sig, förresten. Jag hatar att säga det men; föräldrarna betalade räkningen åt mig. Förnedrande.

Är och hälsar på hos mina föräldrar nu. Mamma har lyckats bryta revbenet igen. Hon skulle lägga sig i sängen, men missade och föll till golvet (tror hon landade på radion). Hon går omkring och suckar och svär, men erbjuder man sin hjälp så vill hon klara sig själv. När hon tror att ingen lyssnar förbannar hon oss andra.

I normala fall skulle jag ha mått pissdåligt nu, men det känns inte lika plågsamt som det gjorde förut. Att fara på Stubinen har hjälpt mig och fått mig att tänka annorlunda, märker jag.

Har under sommaren fått göra en DT och EEG, ett par neurologiska undersökningar och tagit prover för mitt nuvarande hälsotillstånd. Alla tester såg bra ut, men har fått en remiss skickad till neurologen för utredning iaf. Det är för komplicerat för att jag ska orka förklara vidare, så jag lämnar det så här.

Mer då..? Jag ska utredas för AD(H)D om ett par veckor. Ska kopiera in lite text om det i ett nytt inlägg snart... Jag kommer bli förvånad om det visar sig att jag inte har ADD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0