Hållplatsen, enskilda samtal

2010-11-01 @ 23:18:09
Var inställd på att fara på Hållplatsen imorgon, men en av ledarna ringde till mig idag och berättade att dom hade ställt in det, eftersom det var höstlov och de flesta i gruppen skulle bort. Typiskt, tänkte jag. Har inte varit på hållplatsen på tre veckor.

Istället frågade hon ifall jag ville komma på "utvecklingssamtal" imorgon istället, kring lunchtid. Hon sa att dom brukar ha något slags enskilt samtal halvvägs genom programmet, för att se hur man trivs i gruppen osv.

Det ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Låter ju bra älskling =)

Ring gärna i morgon! Pussssssa på

2010-11-02 @ 00:36:43
Postat av: tyskamama

hänga inte helt med ..... vad är det för programm ? ...... ska titta senare om jag hitta not här på bloggen .... Kramelikram

2010-11-02 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0