Uppskjuten operation, mental breakdown, vårdcentralen

2010-10-21 @ 01:27:04
Operationen blir uppskjuten, tills vidare. Jag måste jobba med mitt psyke innan jag ger mig in för en totalt livsändrande operation.

Jag mådde okej när jag ansökte om operationen i mars och därefter har det sakta gått utför. Nu de senaste dagarna kraschade jag totalt.

Det blev för mycket. Oron inför livet efter operationen, alla dåliga tankar, febern, yrseln, ångesten, stressen, flytten, kärleken... Allt på samma gång.

Jag bröt ihop igår och var nära på att ringa psykakuten. Idag mår jag bättre.

Skrev ett par blogginlägg under-och efter jag bröt ihop, men jag tror inte jag vill publicera dom. I alla fall inte det ena.

Imorgon bitti drar jag till vårdcentralen med min feber, min yrsel och mitt hjärta, som uppför sig lite konstigt. Jag skulle dit idag egentligen, men med deras jävla uppringningssystem så gick ju allt i stöpet.

Det är tamigfan omöjligt att få hjälp (eller att ens få prata med någon) numera. Sjukt.

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

det låter jobbigt! :/

men att ställa in op'n var nog ett bra beslut av dig om du mår så.

lycka till dig!

2010-10-21 @ 08:39:52     URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: nicklas

Lycka till trots omständigheterna

2010-10-21 @ 09:02:09     URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: williammarklund

hehe lycka till med allt :D

2010-10-21 @ 09:28:16     URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0