Vårdguiden och vårdcentralen

2010-10-14 @ 21:49:42
Ringde Vårdguiden nyss och frågade vad dom tyckte att jag skulle göra åt den här febern, som vägrar ge med sig. Hon tyckte att jag absolut ska gå till vårdcentralen imorgon, eftersom jag har hög feber och har haft det rätt länge.

Jag ringde vårdcentralen nu också och tänkte boka tid, men det gick bara fram signaler. Kom inte fram till någon telefonsvarare eller till något återuppringningssystem. Tji fick jag. Jag får vänta till imorgon bitti. Usch.

Kan knappt fokusera blicken, världen snurrar, huvudet värker, hjärtat klappar på, kinderna bränner och det känns som att jag faller så fort jag blundar.

Sjukt dålig timing att vara sjuk.

Ska ringa till Ersta imorgon och fråga lite kring operationen och om dom ger klartecken så börjar jag även med flytande diet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0